COOL Wijnfestival Rotterdam 2021
Gedaan in: 04.2021 / Opdrachtgever: Joris van Dongen / Opdracht: Concept, Ads, Huisstijl, Logo, Social, SEO, Tickets
Wat had de opdrachtgever nodig?
Een nieuw horeca concept in Rotterdam.
- Naam & Concept
- Logo & Huisstijl
- Landingspagina
- Alle offline uitingen: Flyer, wijnkaart
- Communicatie met partners
- Social media posts & ads
- Fotografie
- SEO teksten
- Eventbrite tickets verkoop
- Evenementvideo
Mijn aandeel in dit project
We moesten allereerst een naam bedenken. Het was namelijk een vereiste dat het niet alleen Florijn of alleen Schielandhuis zou worden. Het moest algemeen zijn waar meer ondernemers konden aanhaken. Met de liggen aan de Coolsingel heb ik de naam COOL bedacht voor het Wijnfestival. Met de naam op zak was de volgende stap het logo. Samen met Bas hebben we een logo ontworpen en zijn we aan de slag gegaan met de website, flyers, eventbrite, social posts en ads.