Tom Tomeij Photo & Film
2015-heden / Opdrachtgever: Tom Tomeij / Opdracht: All in marketing service
Wat de opdrachtgever nodig heeft.
De opdrachtgever is een fotograaf die vooral in eerste instantie zijn werk wilde profileren. Na een exponentiële groei in de afgelopen jaren en steeds meer volgers, awards en hogere ranking als fotograaf in Nederland en de wereld, werden ook andere zaken steeds belangrijker. Zoals de positie in Google, optimalisatie van SEO en uitstraling op zowel social als website. Onderscheidend vermogen en concurrerende pakketten zijn steeds verder uitgebouwd.
Mijn aandeel in het project
Vanaf 2015 ben ik begonnen met het maken en vullen van de website van Tom Tomeij. Inmiddels zijn er al vele versies en aanpassingen geweest qua kleur, maar vooral ook op het gebied van SEO optimalisatie. We zijn dan ook erg gegroeid in de afgelopen jaren. Op het zoekwoord trouwfotograaf staan we nu op positie 3-4. Met meer dan 200 aanvragen per jaar is Tom zijn bedrijf uitgegroeid tot een zeer succesvol bedrijf met meerdere mensen die meewerken als fotografen en videografen.
De marketing is ongoing, met leuke acties die ik opzet zoals de Lente Loveshoot drive maart 2021 (binnen 24 uur uitverkocht). Maar ook instagram posts in de juiste kleurstellingen, promoties, facebook, content creatie en seo optimalisatie. Ook moeten steeds de nieuwe foto’s en award winning foto’s geshowcased worden.
Een ander groot project in samenwerking met Stefan hebben we een webshop gemaakt voor trouwalbums, waar de klanten hun trouwalbum kunnen samenstellen, maar ook een cursus kunnen bestellen of cadeaubonnen (vooral in de coronatijd erg in trek).