Borrelbar Florijn
Gedaan in: 04.2021 / Opdrachtgever: Joris van Dongen / Opdracht: Concept, Webdesign, Huisstijl, Logo, Social, SEO
Wat had de opdrachtgever nodig?
Een nieuw horeca concept in Rotterdam.
- Naam & Concept
- Logo & Huisstijl
- Website
- Alle offline uitingen, bestickering en aankleding. terrasborden, gevelborden, kiosk aankleding.
- Interieur: wijnbord, bestickering
- Menukaart
- Social media inrichting en brand style guide
- food Fotografie | Interieur fotografie
- SEO teksten
Mijn aandeel in dit project
Borrelbar Florijn was voorheen La Buvette. Joris kwam bij mij met de vraag om van La Buvette een nieuw concept te maken. Na een aantal brainstorm sessie gaf joris steeds aan dat hij graag de focus wilde leggen op borrelen en borrelplankjes. We hebben de naam borrelbar Florijn bedacht en zijn vanuit de Florijn hoek gaan door ontwikkelen.
De naam, logo, concept zijn het werk van mij en Bas. Ik heb het concept en de huisstijl gebaseerd op de locatie (HBU oude Nederlande Bank gebouw) en de Florijn. We hebben de muntmeestertekens getekend en gebruikt in alle communicatie.